Ruta 66 en Harley Davidson - Dia 2: Palm Spring

Índex d'article
Ruta 66 en Harley Davidson
Dia 1: Los Angeles
Dia 2: Palm Spring
Dia 3: Laughlin
Dia 4: Williams
Dia 5: Gran Canyon i Cayenta
Dia 6: Monument Valley i llac Powell
Dia 7: Bryce Canyon i Las Vegas
Dia 8: Los Angeles
Totes les pàgines

DIA 2: Palm Spring (California)

comencem! Una de les nostres preocupacions era la connexió a internet i la necessitat de poder consultar mapes durant els dies de ruta. La nostra idea era comprar una targeta SIM abans d’agafar la moto i posar-la en un dels nostres mòbils. Amb això aconseguíem estar connectats amb la família i amics, i tenir connexió a internet per consultar mapes, ruta, info d’hotels i restaurants, parcs naturals, … El problema: els nostres mòbils no accepten les seves targetes, les freqüències de funcionament són diferents i no hi ha manera de fer que funcioni. La solució va ser comprar un altre mòbil. Com que ja ho saben, tenen mòbils “barats” amb targetes que caduquen als 3 mesos de no fer servir el número. Tot pensat per turistes! I el turista, com que ho necessita, ho paga. L’hotel el tenim a Downtown i la moto l’hem d’anar a recollir al costat de l’aeroport, a uns 20-30 minuts, i per estalviar una mica agafem un Uber. Uber és un servei privat de “taxis”, cotxes particulars amb conductor que habitualment aquesta és la seva segona feina o una manera d’aconseguir un sou extra. El servei està molt ben muntat, cal descarregar una aplicació de mòbil, introduir les dades de contacte i de la targeta de crèdit i ja es pot començar a utilitzar. El servei és ràpid i molt més barat que un taxi convencional. Es poden demanar cotxes de luxe, compartir trajecte amb altres usuaris, ... no hi ha cap intercanvi de diners en efectiu, ni es paga directament al conductor. Al acabar el trajecte et fan el càrrec directament a la targeta de crèdit i t’envien un correu electrònic amb la factura. També et demanen una valoració del servei que és obligatori respondre.

L’empresa Eaglerider, tenen lloguer de motos, concessionari Victory i Indian, a més a més d’una zona de botiga amb articles imprescindibles: casc, guants, ulleres, samarretes, xarxes i pops per portar equipatge, … Un cop feta la paperassa, sortim al carrer i ja veiem una gran Harley Davidson Electra Glide amb una etiqueta amb el nostre nom. Ens expliquen com funciona i ells mateixos configuren la ràdio per connectar-hi el telèfon i poder seguir les indicacions de Google maps. Posem les dues motxilles amb les nostres coses a les maletes laterals i encara ens queda espai al cofre per casc, antirobatori, aigua, jaquetes, … això és com un camió, no tenim cap problema d’espai! Comencem a seguir les indicacions del mòbil i a deixar enrere Los Angeles. Les indicacions son molt precises, ens indica quan hem de canviar de carril, això ens sorprèn molt, no estem acostumats a tanta perfecció … El casc que portem és model “palangana”, protecció zero … fa una calor de ple estiu, per sobre dels 30 ºC i hi ha molt de trànsit. Primer pensem que és una sensació nostra, que acostumats al casc integral, el que portem fa que qualsevol soroll ens molesti però no només és això, les autovies de LA són mooolt sorolloses, el paviment és sorollós, i a més, hi ha molts vehicles que et poden avançar per qualsevol costat.

La Harley Davidson Electra GlideViatjant amb la moto

Tot plegat, i sumat a que és la primera presa de contacte amb la moto, fa que en silenci tots dos pensem que potser no serà un viatge tant agradable com ens pensàvem … No ens sobren els calers, aquest és un viatge que sabem que segurament no tornarem a fer i durant els dies que vam ser fora ens hi vam mirar en no gastar més del que ens podíem permetre. En aquest sentit, un bon aliat van ser les botigues “Subway”. El menjar a LA és car, tant si vas al restaurant com al supermercat però si surts de la ciutat els preus baixen bastant, així és que molts dies vam tirar de Subway (per dinar i per sopar ...). Vam sortir cap a la una del migdia de LA en direcció a Palm Springs (California), per ser el primer dia no vam fer una distancia gaire grossa, aprox. 180 Km. Un cop has sortit del bullici de la ciutat i de les autovies (freeway) tot es tranquil·litza, les carreteres no són tant sorolloses i tot i que l’asfalt tampoc és gaire bo, com a mínim ja no fa tant de soroll. A les carreteres secundàries ja no trobem camions, ni gaires pobles, ni ombra, … Les rectes que sembla que no s’hagin d’acabar mai van passant una darrere l’altre, el poble més proper està a més de 150 milles, el paisatge ha canviat completament i ara tot és desert. Les parades obligatòries són a les benzineres, ens sorprèn que omplir el dipòsit sigui molt més barat que aquí (uns 12$ per ¾ de dipòsit). No hem tingut cap problema amb la benzina, hi havia gent que ens deia que aprofitéssim a cada benzinera per omplir el dipòsit però la veritat és que la zona que hem fet no presenta cap problema d’aquest tipus i en cap moment vam pensar que ens quedaríem tirats. Palm Springs és un poble totalment artificial i quadriculat al mig del desert. L’hotel era un edifici de dues plantes amb habitacions àmplies, la nostra, amb vistes al carrer (i a la moto) i amb una terrasseta a davant. S’està fent fosc, el poble és petit i deixem la moto a l’hotel, el visitem a peu i ben aviat està vist. Ens crida l’atenció un bar-hamburgueseria ambientat com als anys ’50, amb sofàs de plàstic vermells, cambreres amb davantal de ratlles i dues motos antigues i un trenet elèctric penjats del sostre. Comprem el sopar allà mateix i ens el mengem a la terrassa de l’habitació mentre programem la ruta de l’endemà.

Comentaris

Thanks A Lot, Your Lecture on Essay Really Helped A Lot,
Especially the Concession Part

Look at my blog; How
to write a NOVEL: http://writesuperessay.us/video/how-to-write-a-novel-vid-BBixZY0NMMw

#10 Matthew 04-10-2017 21.03
He makes it come to life..he has me believing I (me) can actually pass the
HISET

Also visit my web blog ... Citizenship Coursework: http://writesuperessay.us/video/citizenship-coursework-recycling-vid-0F_uFp3Zjxw

#9 Georgia 30-09-2017 12.47
It has conditions been easier to choose between the rewriting services,
as all customer opinions and testimonials are gathered in anyone part
of the country on you to pick the best. Escape injurious calibre and as a culminate
inadequate endure by consulting any paraphrase website reviews.
Entirely written testimonials will guide you during the dispose of
of selecting the one and but transfiguration usefulness that will spasmodically your needs.

Feel free to visit my page language translation center: http://theinternationalcenter.org

#8 Damaris 24-09-2017 23.32
I already do all of these things and my writing is still
sub-par at best

Here is my page; How to write descriptively: http://writesuperessay.us/video/how-to-write-descriptively-nalo-hopkinson-vid-RSoRzTtwgP4

#7 Karina 08-09-2017 15.16
Businesses are erasing the boundaries between nations and
as a upshot, communication play the essential role in expanding your reach as entrepreneur.
Communication, in this quandary, is the ability to mutate
between any intercourse doublet there is and the transfiguration services
increase has made it disinterested easier. You righteous have to change steady the
retinue you trust your rendition offers adequate serving, which can be verified close checking
the reviews of the particular one.

Also visit my web site: master translation services: http://mastertranslationservices.com

#6 RichardEMALF 12-04-2017 02.33
prezzo zovirax crema 2g
costo imiquimod crema
tadalafil generico
imiquimod cream over the counter
imiquimod crema prezzo

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

Which is the best web hosting? Read my just host review and compare it with ipage. Find a reliable hosting provider.