Vacances a Grècia

dimecres, 2 d'abril de 2008 14:50

Just l'endemà de la celebració del nostre casament, varem marxar de viatge de noces. Aquest cop va tocar 3 dies a Atenes i 4 de creuer per algunes illes gregues, tot i que un dia trepitjarem Turquia. Com que un casament comporta molta feina, el va organitzar una agencia de viatges, i la veritat és que va anar molt bé.

l'Acròpoli des del terrat de l'HotelLa petita Venècia

El "comiat" de solter

dilluns, 25 de febrer de 2008 16:29

El dissabte 23 de febrer varem fer el meu comiat de solter amb la colla d'amics. Exactament no és un comiat, ja que fa uns 3 mesos que em vaig casar, però per no buscar algun altre nom ho deixarem així. Com que des de fa uns mesos tenim tots els cap de setmana bastant plens, només vam poder sortir a la tarda: karts a l'Escala, bowling a Platja d'Aro i per acabar, sopar a Palau-sator.

Breu història

dimecres, 28 de novembre de 2007 13:15

Ens varem conèixer l'any 1.999, al concert que "El chaval de la peca" va fer a Platja d'Aro. La Laura era companya de classe de la meva cosina i de tant en tant anaven a algun concert juntes. A partir d'aquell dia, elles dues venien amb la colla de tota la vida. Aquest concert va ser pels vols de carnaval i aquell estiu ja sortíem junts.

El lloc

dilluns, 19 de novembre de 2007 20:21

Mas el MartiLa celebració del casament es farà al Mas el Martí de Viladrau. No és ni un restaurant ni un hotel, és una masia típica catalana restaurada. Es té constància d’activitats agrícoles i ramaderes a partir del segle XV, tot i que les primeres documentacions són de finals del segle XIII. Està situat al mig del parc natural del Montseny amb unes vistes impressionants.

Com arribar-hi:

Des de Palamós o Calonge, la millor opció és passar per la variant de Cassà de la Selva (C-65), a la rotonda girar direcció Riudellots en comptes de seguir cap a Girona, i agafar l'Eix Transversal (C-25). Passareu per les sortides de Santa Coloma de Farners (en compte amb el radar) i la sortida de Sant Hilari - Arbúcies, entre altres, agafar la sortida 202 Coll de Ravell - Viladrau. Trobareu una gasolinera amb una rotonda, anar direcció Espinelves - Viladrau (GI-543). Aneu cap a l'esquerra direcció Viladrau (GI-543). Al cap d'uns 4 kilòmetres i abans d'arribar al poble de Viladrau, girar a l'esquerra cap a Sta. Fe de Montseny (Ctra. de Sant Marçal) (GI-2501). Al cap d'1,2 kilòmetres trobareu a la dreta el camí d'el Mas el Martí, ja hi ha un cartell que ho indica.

Des de Montblanc o Vimbodí, podeu fer la ruta que recomana Google Maps i sortir per la sortida 11 de l'AP-7 (no puc donar més informació ja que no he fet mai aquest recorregut), o sortir per la sortida 8 de l'AP-7 Riudellots - Cassà - Vic on estaríeu just al principi de l'Eix Transversal (C-25). Llavors seguir les instruccions de dalt a partir d'aquest punt.

Una altre opció és agafar l'AP-7 i a l'alçada de Barcelona anar direcció Manresa per l'E-9 C-16, allà agafar l'Eix Transversal (C-25) direcció Girona. Sortir a la sortida 202 Coll de Ravell - Viladrau i seguir les instruccions de dalt a partir d'aquest punt. D'aquesta manera us estalvieu de travessar el Montseny.

Per veure com arribar-hi mitjançant Google Maps, des de Palamós, feu clic aquí.

Per veure com arribar-hi mitjançant Google Maps, des de Montblanc, feu clic aquí. Opció 2 passant per Manresa, feu clic aquí .

Pàgina 6 de 7

«IniciAnterior1234567SegüentFinal»
Which is the best web hosting? Read my just host review and compare it with ipage. Find a reliable hosting provider.